
Każdy z banków powinien zaproponować swoim klientom jak najszerszą ofertę produktową. Z jednej strony jest to marketingowo bardzo dobre rozwiązanie, ponieważ daje szansę na przyciągnięcie znacznie szerszego grona klientów. Z drugiej strony, obecni klienci mogą zostać dzięki temu znacznie bardziej przywiązani do banku, choćby dlatego, że znajdą tutaj wszystko co jest im w danej chwili potrzebne. Czy będą to rozwiązania kredytowe, czy będą to raczej rozwiązania oszczędnościowe. W każdej chwili, na każdym etapie życia, coś innego może być człowiekowi potrzebne. Dlatego właśnie oferta banku powinna być szeroka, bogata, różnorodna i co ważne, z preferencyjnymi warunkami dla swoich klientów. Dzięki temu, każdy klient chętniej będzie trzymał się jednej marki, jednego rozwiązania, ponieważ będzie to się jemu zwyczajnie kalkulowało, a odpowiednia postawa banku wobec klienta, wymusza na nim pewną dozę lojalności i wówczas sam klient też musi odpowiednio się wobec banku zachować. Tak przywiązany raczej nie będzie chciał odejść, nie będzie chciał zrezygnować z produktów i rozwiązań swojego już wówczas banku i łatwo będzie też zaproponować mu kolejne oferty kolejne możliwości. Szeroka gama rozwiązań bankowych, jest zatem po prostu ekonomicznym rozwiązaniem i ekonomicznym ruchem. Dlatego tak często jest stosowana.